top of page
Search

PLUSH AND PLAY


 

Autor: Anna Książek, Andrea Pucci

Traducere: Ana Dabija, Cristina Harbuz

Corectură: Ionuț Stoican

 

Locul:

Bulacan, Filipine

Descriere:

Plush And Play este o întreprindere socială care scoate în evidență abilitățile de cusut subevaluate ale femeilor pentru a realiza jucării de pluș (plushandplay.com).

Speaker:

Fabien Courteille (fondator)

Citat din interviu:

Putem fi mândri că avem primele jucării filipineze care se vând în magazinele de jucării din Filipine. Jucăriile noastre sunt fabricate în casă și pregătite de femei în casele lor și totuși putem concura cu producția de masă din China. Este o piatră de hotar și o mare sursă de mândrie pentru comunitatea noastră.


Nu am venit aici să înființez o companie, am vrut să fac voluntariat. Fiind aici, mi-am dat seama că există ceva în comun între femeile care lucrează în Filipine, toate acestea fiind victime ale industriei confecțiilor de îmbrăcăminte. Înainte erau foarte mândre de companiile lor de îmbrăcăminte, dar în ultimii 10 ani fabricile au fost închise iar oamenii și-au pierdut locul de muncă.


M-am gândit că putem face ceva cu femeile aici. Am venit cu ideea de jucarii de pluș. Și am început. Nu am avut nicio idee cum să o facem, dar tocmai am făcut-o! Jucăriile noastre au forme de legume și fructe care au o valoare educațională suplimentară pentru copii. Am făcut prima jucărie la sfârșitul anului 2012. Un an mai târziu am început producția de serie.

Povestea completă:



 

Ați descoperit vreo greșeală în text? Doriți să ne susțineți în traducerea scenariilor și poveștilor în diferite limbi? Nu ezitați să ne contactați! Căutăm în permanență oameni care să ne ajute cu traducerea în orice limbă. Haideți să facem ca materiale pentru agenții schimbării să fie disponibile pentru mai multe persoane! → hello@exchangetheworld.info


Mai multe povești a agenților schimbării: exchangetheworld.info


bottom of page