top of page
Search

DIGNITY KITCHEN

Cu Koh Seng Choon la intrarea în Dignity Kitchen - cantină cu mâncare delicioasă preparată de persoane cu dizabilități.

 

Autor: Anna Książek, Andrea Pucci

Traducere: Ana Dabija, Cristina Harbuz

Corectură: Ionuț Stoican

 

Locul:

Singapore


Descriere:

Bucătăria Demnității este o întreprindere socială (cantină) care susține persoanele care provin din medii dezavantajate și cu dizabilități mentale, fizice, intelectuale sau sociale, oferindu-le educație și locuri de muncă. De asemenea, organizează excursii gratuite în oraș și prânzuri pentru persoanele în vârstă (dignitykitchen.sg).


Speaker:

Koh Seng Choon (fondator)


Citat din interviu:

Am instruit peste 400 de persoane cu dizabilități. Am oferit peste 40.000 de prânzuri persoanelor vârstnice în ultimii 6 ani. Ca antreprenor, ofer un loc de muncă pentru 60 de persoane. Văd transformarea persoanelor dezavantajate care încep să câștige bani, să-și facă un trai. Ei își iau demnitatea înapoi. Și apoi ”plătesc” pentru prânzurile bătrânilor. Ei au înțeles logica din spatele acestui loc. E foarte emoționant.


Cea mai mare provocare nu sunt banii. Este empatia. Percepția oamenilor despre persoanele cu dizabilități. Când am început, am dat oamenilor de aici insigne în care era scris: "Sunt orb", "Sunt bolnav mental". Ce s-a întâmplat? Clienții s-au speriat: oamenii bolnavi la cap gătesc? Timp de două săptămâni nu am avut nici o vânzare. În cele din urmă, un tip chiar mi-a spus: trebuie să fii dement pentru a face ca oamenii bolnavi mintal să gătească pentru noi. Credea că este amuzant. Dar nu a fost. Unul din angajați a plâns în camera din spate. Ce a făcut el greșit? Voia doar să-și câștige existența. Și doar pentru faptul că le arătăm altora că sunt bolnavi mintal sau orbi, oamenii nu cumpără. El a plâns. Am plns și eu. Am scos insignele. Atunci am aflat că cea mai mare provocare este empatia. Peste tot, nu numai în Singapore.


Persoanele cu dizabilități ... nu sunt neputincioase. Ei sunt activi în multe domenii. Ei pot face lucruri pe care alții nu le pot face.


Povestea completă:



Rojak este o masă indoneziană pregătită în Dignity Kitchen. Este un amestec de fructe și legume în sos dulce-picant de arahide.


 

Ați descoperit vreo greșeală în text? Doriți să ne susțineți în traducerea scenariilor și poveștilor în diferite limbi? Nu ezitați să ne contactați! Căutăm în permanență oameni care să ne ajute cu traducerea în orice limbă. Haideți să facem ca materiale pentru agenții schimbării să fie disponibile pentru mai multe persoane! → hello@exchangetheworld.info


Mai multe povești a agenților schimbării: exchangetheworld.info


bottom of page