top of page
Search

CONTINUITY

Wann Senn, fondatorul Continuity, în apartamentul său plin de skateboard-uri din Kuala Lumpur. Wann este unul dintre cei mai exuberanți agenți ai schimbării întâlniți de Anna și Andrea. Acum el visează să călătorească în Europa.


 

Autor: Anna Książek, Andrea Pucci

Traducere: Ana Dabija, Cristina Harbuz

Corectură: Ionuț Stoican

 

Locul:

Kuala Lumpur, Malaezia


Descriere:

"Continuitate" este o inițiativă de skateboard care construiește o comunitate și sprijină copiii și adolescenții locali (facebook.com/ContinuitySkateboards).


Vorbitor:

Wann Senn (fondator)


Citat din interviu:

Când eram adolescent, tinerii din acest domeniu luau droguri și consumau alcool. Locuiau într-un spațiu foarte limitat, se trezeau devreme pentru că era cald și mult zgomot și nu știau ce să facă. Când mi-am construit primul parc de skate, chiar în fața casei mele, câțiva copii m-au întrebat: Hei, ce-i asta?


Cu timpul s-au strâns atât de mulți patinatori și skateri încât a trebuit să ne mutăm într-un alt loc. Unii dintre ei au devenit oameni de succes, au cariere. Fac videoclipuri pe care le publică pe platforme online. Uneori niște tipi mă sună pentru a oferi o sponsorizare.


La început am făcut-o de dragul patinajului. Dar acum vreau ca tinerii să aibă un loc potrivit pentru a-și dezvolta pasiunile. Să se exprime. Nu să arate, dar să exprime, acesta este cuvântul potrivit. Acest lucru mă încurajează să merg mai departe.


Ce îi face pe oamenii care vin aici să se respecte reciproc? Eu mă folosesc de religie. Suntem musulmani și în Islam tinerii trebuie să îi respecte pe cei mai în vârstă, dar și viceversa. Și desigur că suntem obligați să ne respectăm reciproc. Într-o zi am organizat o ceremonie în parc, așa că vârstnicii au venit într-un loc frecventat de tineri. Și am invitat și tinerii să sărbătorească împreună cu aceștia. Suntem musulmani, să ne rugăm împreună. Ne-am rugat împreună și mai târziu bătrânii puteau să viziteze parcul și să vadă cum se joacă copiii.


Povestea completă:



Pentru mulți adolescenți, parcul de skate deschis de Wann este singurul loc în care se pot distra în siguranță și pot să relaționeze unii cu ceilalți.


 

Ați descoperit vreo greșeală în text? Doriți să ne susțineți în traducerea scenariilor și poveștilor în diferite limbi? Nu ezitați să ne contactați! Căutăm în permanență oameni care să ne ajute cu traducerea în orice limbă. Haideți să facem ca materiale pentru agenții schimbării să fie disponibile pentru mai multe persoane! → hello@exchangetheworld.info


Mai multe povești a agenților schimbării: exchangetheworld.info


bottom of page